Fem experimets a classe i aquí us deixo un parell:
ASPRE-SUAU
Primer hem observat diferents materials: fregall, cotó fluix, nino de peluix, pedra i hem pensat si eren aspres o suaus, després hem els hem tocat i hem comprovat com eren. Entre tota la classe ho hem comentat. Més tard hen buscat per tota la classe objectes aspres o suaus i hem tornat a comentar tot el que hem trobat.
TOU - DUR
Agafem diversos objectes que siguin tous o durs, com per exemple: pilotes, pals, pega, plastilina, pedres, cotó fluix, ninos de peluix ... Es demana als nens i les nenes que diguin parts toves i dures del propi cos tot tocant-les. Per exemple, parts dures: els ossos (el cap, el colze,...) les ungles,...; parts toves: galtes, orelles, llavis, cama,... A continuació manipularem els objectes dipositats a sobre la taula i els classificarem segons siguin tous/durs. Treballar les característiques dels diferents materials per tal de poder-los classificar segons siguin tous o durs. Busquem per la classe objectes tous i durs.
Unes propostes ben interessants ;)
ResponderEliminarGràcies per compartir-les.
Un petonet,
Txell
Gràcies Txell!! Salut!
EliminarUn gran trabajo, Xeli. Seguro que les ha quedado muy clarito. Un beso.
ResponderEliminarLes ha encantado Ana! Gracias! Un beso!!
Eliminar